Tava picanta cu ceafa de porc

 Doamne ce bunatate am facut aici,mi-am adus aminte ca am cateva borcanele cu pasta de curry rosie,galbena si verde si am inceput sa le folosesc.
Problema e ca ele se folosesc doar in anumite retete,de exemplu pasta rosie nu o pot folosi la legume sau in supe,doar la carne,voi face cate ceva si cu restul culorilor pe parcurs

 AVEM NEVOIE DE
2buc ceafa de porc
4linguri ulei
2linguri pasta rosie de curry
1ardei kapia rosu si galben
sare
200ml vin alb
100g ciuperci Shimeji
4cartofi
1lingura unt
2linguri lapte

 CUM SE PROCEDEAZA
In tigaia cu ulei se rumeneste carnea pe ambele parti,se adauga vinul si putina apa,se lasa 10min sa fiarba apoi se adauga ciupercile,pasta de curry si se rastoarna totul intr-un vas termorezistent cu capac apoi la cuptor va sta 20min

 

 

Dupa acest timp,se scoate vasul se adauga deasupra ardeiii taiati fasii apoi se mai lasa 10min fara capac


Se pregateste un piure din cartofii fierti in apa cu sare,scursi,pasati,frecati cu unt si lapte iar la final potriviti de gust
Pe farfurie se pune piure de cartofi,alaturi carne cu sos si se serveste cu acritura de sezon

Pofta buna!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme