Prajitura cu migdale si fructul stea

 Prima data cand am vazut acest fruct cu forma lui deosebita,a fost in Franta si cum l-am vazut,mi-am spus ca neaparat sa iau cateva cand plec acasa si asa am facut dar dupa un timp au inceput si pe la noi sa se gaseasca
Fructul stea sau Carambola cum este denumit stiintific,contine un numar foarte mic de calorii dar este foarte bogat in fibre,vit.C,Asi B,calciu,magneziu,zinc,fier si potasiu.
Datorita continutului mare de vit.C,consumul de fructul stea este recomandat pentru intarirea sistemului imunitar dar si pentru alte afectiuni
Se folosesc consumate ca atare sau,in diferite dulciuri,gemuri,sucuri


AVEM NEVOIE DE
100g pudra de migdale
3albusuri
50g faina alba
100g zahar
125g unt
1buc.fructul stea

 CUM SE PROCEDEAZA
Se pune untul intr-un vas mic pe foc si se lasa pana capata culoarea cojilor de nuca apoi se strecoara printr-o sita deasa sau tifon si se lasa deoparte sa se raceasca
Se bat albusurile cu un praf de sare si zahar,se adauga faina amestecata cu pudra de migdale,la final se adauga untul si se amesteca bine

 
 
se imparte compozitia in forme diferite unse si tapetate cu faina,desupra se pune cate o felie taiata din fruct si la cuptor vor sta 15-20min la 160grade

 

Dupa ce s-au copt,se scot pe platou si se pudreaza cu zahar pudra


Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme