Ciorba de bibilica

 Cand am fost in Franta la copii,au cumparat de la ferma o bibilica,eu negatind pana atunci asa ceva,am gatit-o traditional pentru ca daca ma bagam la ceva deosebit,ma gandeam ca dau gres
Ei bine a fost atat de buna,incat oala cu ciorba s-a terminat foarte repede si asta pentru ca Wikipedia spune ca,carnea de bibilica este de 1000 de ori mai sanatoasa decat carnea de pui
Acum am gasit intr-o zi la LIDLbibilica,pfuu fericire pe mine pentru ca voi face din nou ciorbita asa cum numai eu o fac!
 

 AVEM NEVOIE DE
tacamul de la bibilica
1ceapa
1morcov
1felie de radacina de telina
2linguri pasta de ardei
1cutie rosii cubulete
1ardei iute
1leg.leustean
1l de bors
sare
taitei
1ou
CUM SE PROCEDEAZA
Se scot de la bibilica pulpele si pieptul,se dau deoparte pentru alta reteta iar restul se portioneaza,se spala,se pun in oala cu apa si 1lingura cu sare iar cand s-a format deasupra spuma neagra si urata,se rastoarna totul in chiuveta,se spala oala,se spala cu apa rece si carnea apoi se pun in oala, se adauga apa si se lasa pe foc

 
Cand incepe sa fiarba apa,se adauga legumele taiate marunt(eu radacinoasele le dau pe razatoare,o trauma din copilarie!!)
Dupa 10min de fiert,se adauga pasta de ardei,cutia cu rosii,1lingurita cu sare si se lasa la fiert la foc mic cu capac
Dupa ce carnea este bine fiarta,se adauga borsul fiert separat,taiteii,cand incepe sa fiarba se potriveste de gust,se adauga leusteanul taiat marunt si la final oul batut,se amesteca,se opreste focul si se serveste fiecare cum doreste

 

Pofta buna!
2022,de aceasta data bibilica a fost de curte


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme