Prajitura cu mere de post

 Am ajuns la concluzia ca unele dulciuri,sunt mai bune,mai pufoase decat cele cu oua si nimeni nu crede ca sunt de post,da chiar eu am cateva retete si cand am vazut cat de bune sunt,le-am repetat de cateva ori iar aceasta reteta se numara si ea printre cele laudate!

AVEM NEVOIE DE
300g faina
150g zahar se poate si mai putin,in functie de gustul fiecaruia
125ml ulei
250ml apa calduta
4mere
1canna miez de nuca taiat
1lingurita praf de copt
1/2lingurita scortisoara
CUM SE PROCEDEAZA
Se amesteca bine apa,zahar si ulei pana rezulta un sirop gros,se adauga faina cernuta cu praful de copt,si scortisoara iar la final jumatate din cantitatea de nuca taiata
Se feliaza merele curatate cu mandolina(eu am folosit doar 1mar pentru ca au fost foarte mari) apoi se amesteca usor in aluat,cateva felii se pastreaza de pus deasupra,dupa care se rastoarna in tava cu hartie de copt,se pun feliile oprite si restul de nuca taiata   

 La cuptor va sta 35min la 180de grade

 Dupa ce s-a racit putin,se taie si se pune pe farfurie

 
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme