Inghetata cu agrise

 Am gasit la piata aceste agrise,mare bucurie pe capul meu pentru ca din copilarie nu am mai vazut asa ceva!
Agrisele sunt fructe cu multe beneficii si foarte bogate in vit.A,B,P,C,saruri minerale,iod,fier,calciu,
Agrisele amelioreaza afectiunile hepatice,trateaza afectiunile respiratorii,ajuta activitatea cardiovasculara si formarea globulelor rosii,pot trata infectiile bacteriene si parazitare
Pentru ca suntem in plina vara torida,am lasat deoparte prajitura cu agrise si am facut aceasta super inghetata delicioasa,numai buna pentru caldura de afara!

AVEM NEVOIE DE
200g baza pentru inghetata,reteta o gasiti  AICI
200ml frisca lichida dulce
200g agrise
3linguri zahar

 CUM SE PROCEDEAZA
In marea majoritate a retetelor mele de inghetata,intalniti baza pentru inghetata care nu este nimic altceva decat o crema de galbenusuri facuta pe bain marie
Este bine s-o aveti pregatita si tinuta in cutie cu capac la frigider,pentru ca este foarte simplu de facut inghetata cand copilul va cere
Agrisele curatate de coditele ramase,spalate,se pun intr-un vas mic pe foc impreuna cu zaharul,se amesteca sa se topeasca apoi se paseaza cu blenderul vertical si se lasa din nou pe foc pana capata un aspect de dulceata

 
 

Se rastoarna intr-un bol si se lasa la frigider sa se raceasca bine sau cateva minute la congelator daca sta copilul nerabdator pe langa noi


Intr-un castron se pune baza pentru inghetata,se amesteca cu agrisele,dupa omogenizare se amesteca usor cu frisca batuta tare,se rastoarna in masina de inghetata si se proceseaza 30min






Se serveste imediat cu toping de fructe de padure!

Sa va fie de folos!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme