Tarta cu crema de lamaie si rubarba

 Am fost foarte incantata de achizitia facuta cu rola care face tot felul de modele in aluat simplu sau foietaj dar mi-a trecut bucuria cand am trecut cu rola peste aluat,mi s-a desfacut si abia am terminat ce trebuia sa fac!😡
Asta e,faci comanda on-line dar nu stii ce primesti!

 AVEM NEVOIE DE
4 linguri crema de lamaie,reteta o gasiti Aici
1pachet aluat de foitaj
2tije de rubarba
2linguri zahar
20g unt
2linguri apa
1ou
CUM SE PROCEDEAZA
Se tapeteaza o forma de tarta cu jumatate din aluat(depinde cat de mare e tava,apoi se lasa deoparte
Rubarba cu capetele taiate,spalata,se taie bucati cat latimea tavii si se lasa deoparte

 
 

 Intr-o tigaie pe foc se pune zaharul,untul si apa,se lasa sa se topeasca si sa se caramelizeze putin apoi se pun cate 3bucati de rubarba nu mai multe,se trec prin caramel pe ambele parti,se lasa 1min la foc mic  apoi se scot cu clestele pe o farfurie
este migaloasa operatiunea asta in care m-am bagat dar s-a meritat
Se pune in tava peste aluat crema de lamaie,se niveleaza suprafata apoi se pun bucatile de rubarba deasupra una langa alta

 Foitajul ramas,se intinde cu sucitorul apoi se trece cu rola peste el si se pune deasupra peste rubarba,se taie rurplusul de pe margini si se sigileaza bine


Se unge grilajul cu galbenus si la cuptor va sta 15min la 180de grade

 


Dupa ce s-a racit se scoate pe un platou,se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste


Sfatul meu pentru aceasta tarta,e bine sa aveti o forma de tarta cu fundul detasabil,eu nu am avut si m-am cam chinuit pana am scos-o
Sa va fie de folos!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme