Saramura de crap

 Suntem mari consumatori de peste,stiu ca am spus odata aici ca cea mai buna saramura este acea facuta din macrou congelat nu proaspat,dar nu refuz sa pregatesc o saramura nici din alt peste
Acum mi-a adus o prietena un crap mare si primul gand a fost la saramura asa cum o fac eu si pentru care ma mandresc cu invataturile mamei
Este practic o saramura moldoveneasca,putin cosmetizata de mine,este si saramura dobrogeana care nu-mi place deloc si am mai vazut pregatite pe la fete care locuiesc prin alte zone dar.....fiecare cu gustul personal!

AVEM NEVOIE DE
burta de crap
sare
piper
2rosii
2ardei kapia rosii
SARAMURA
500ml apa
1lingurita vegeta
fulgi de chili
1lingura cu ulei
1capatana de usturoi

 
 

CUM SE PROCEDEAZA
Am filetat crapul,am condimentat cu sare si liper apoi l-a pus pe grillul incins
Dupa ce s-a fript pe ambele parti,il scot pe farfurie iar in locul lui pe grill pun rosiile spalate si ardeiii,taiate in doua sa se friga mai bine

 
In acest timp,pun apa intr-un vas pe foc,adaug vegeta,cimbru,fulgi de chili si ulei iar in blenderul mic,pun usturoiul curatat,rosiile de asemenea curatate de coaja, si ardeiul tot curatat de coaja cat e posibil si mixez totul foarte bine

 


Cand clocoteste apa,pun pestele si sosul de usturoi apoi las sa fiarba 5min dupa care opresc focul potrivesc de gust apoi ma ocup de mamaliga



Pe farfurie pun o bucata de peste cu zeama care este cea mai buna,un ardei iute si alaturi mamaliga



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme