Musaca cu ciuperci si tagliatelle

 Sa nu va mirati de ce veti citi in continuare,este nebunie de-a mea pentru ca mi-a ramas umplutura de la sarmale si ca sa nu o arunc am pregatit aceasta reteta iar rezultatul a fost super bun,deci vorba savantului.....totul se transforma!😉😉

 AVEM NEVOIE DE
1pachet tagliatelle
50g unt
150g branza Mozzarella
UMPLUTURA
250g ciuperci
5linguri ulei
1morcov
4fire ceapa verde
50g crupe
3linguri pasta de ardei
sare
piper
cimbru
patrunjel verde
CUM SE PROCEDEAZA
Calesti in tigaia cu ulei ceapa curatata si taiata marunt,adaugi morcovul ras fin,apoi ciupercile taiate cubulete,dupa ce a scazut apa din ele adaugi crupele spalate in cateva ape reci(e important),apoi pasta de ardei,2cani cu apa si lasi sa fiarba

 

 

Dupa ce totul este fiert si apa este absorbita de tot,adaugi sare,piper,putin cimbru,verdeata taiata,amesteci si lasi deoparte sa se raceasca
Fierbi pastele dupa indicatiile de pe punga,le scurgi,apoi in vasul uns cu unt pui jumatate din paste dispuse pe toata suprafata vasului,adaugi apoi umplutura,nivelezi suprafata si pui deasupra jumatate din cantitatea de branza rasa,acoperi cu restul de paste,restul de branza,untul ramas bucatele si la cuptor va sta 40min la 180de grade

 





Dupa ce s-a copt si racit este bine s-o tai pentru ca altfel se risipeste dar mie cum totul imi place fierbinte,am scos o portie,mmmm!

 

Este delicioasa,mancata cu ceva acritura de sezon alaturi
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme