Muschi de porc in sos provensal

 O nebunie de reteta frantuzeasca,cand am fost la copii in Franta,fiica mea mi-a pus reteta in fata si mi-a spus ca vine soacra la masa.Ei na,mi-am zis....e cumva o testare??nu,nu a fost testare,a fost doar o vizita iar reteta a iesit wow,foarte laudata!

 AVEM NEVOIE DE
1kg muschi de porc
2linguri faina
sare
piper
20ml ulei
SOS
1ceasca suc de rosii
100ml vin alb
1capatana de usturoi
sare
piper dupa gust
1/2lingurita cimbru
1lingurita ierburi provensale
1lingurita oregano
2crengute rozmarin verde
1ceasca cu apa
CUM SE PROCEDEAZA
Muschiul feliat,sa fie gros de 1cm,condimentat cu sare si piper,il treci prin faina apoi il prajesti putin in ulei pe ambele parti dupa care-l scoti intr-o tava

 
Pentru sos,amestecam intr-un castron usturoiul bine pisat cu suc de rosii,vin,apa,sare,piper,cimbru,oregano,ierburile provensale,ulei de la prajit dar sa fie curat apoi rasturnam peste carne,deasupra o crenguta de rozmarin,acoperi cu folie de aluminiu si la cuptor va sta 45min la foc moderat,daca e nevoie,se mai poate adauga apa dar se potriveste de gust daca mai trebuie sare sau piper

 


 


 Punem pe farfurie carne cu sos,alaturi piure de cartofi sau orice alta garnitura si mancam cu acritura de sezon

 
Pofta buna!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme