Clatite cu crema de avocado

 Mi-am adus aminte de aceasta super crema de avocado ca nu am facut-o de mult si cum mi s-a facut pofta de clatite,am folosit-o si tare bune au fost!
 

 AVEM NEVOIE DE
3oua
250g faina
50g unt topit
500ml lapte rece
un praf de sare
CREMA DE AVOCADO
3avocado mai mici
1lingura sirop de agave sau miere
1lingura cacao
1lingurita zeama de ramaie
CUM SE PROCEDEAZA
Pregatim mai intai crema,punem in blender pulpa de la avocado,zeama de lamaie,siropul si cacao,mixam bine,scoatem crema intr-un bol,potrivim de gust si daca e nevoie,mai adaugati sirop sau miere apoi omogenizam totul si lasam deoparte
 

 
 


Pentru clatite,punem intr-un castron toate ingredientele mai putin laptele,amestecam bine cu o lingura de lemn sau tel (important e ca nu trebuie sa faca spuma compozitia),adaugam laptele rece cate putin,amestecam energic iar dupa omogenizare lasam sa sa odihneasca 30min

Rasturnam compozitia in bolul aparatului de facut clatite,punem aparatul in priza,iar cand s-a aprins becul verde,tinem bine aparatul de maner,il intoarcem si-l punem usor deasupra vasului cu aluat,dupa 2-3sec.intoarcem clatita cu o spatula de lemn dar merge intoarsa si cu mana apoi le punem pe farfurie si pregatim o alta clatita
Nu scoatem din priza,decat dupa ce terminam da facut clatitele,scoatem din priza,il stergem cu o carpa moale si-l punem in cutie,in nici un caz nu-l spalati!


 



 

Dupa ce le-am terminat,ungem fiecare clatita cu crema,le impaturim in triunghiuri sau le rulam,le punem pe farfurie cu toping de fructe de padure deasupra si pofta buna!


 Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme