Friptura de miel la cuptor

Abia am asteptat Pastele sa pregatesc ce-mi place mie cel mai mult adica bors de miel si friptura la tava,super gustoase,asa cum le pregatesc eu dupa retetele mamei!
 

 AVEM NEVOIE DE
500g carne de miel
1lingura condimente pentru carne de miel
200ml vin alb
3linguri ulei
oregano
1lingura boia iute
sare daca mai e nevoie 
1capatana de usturoi
GARNITURA
500g cartofi
50g unt
1lingurita condimente pentru cartofi
sare
CUM SE PROCEDEAZA
Carnea spalata,uscata cu hartie de bucatarie,condimentata, daca e nevoie taiata in bucati mai mici,pudrata cu sare,boia si amesteci bine bucatile apoi le pui in tava,adaugi o cana cu apa,o cana cu vin alb,ulei,1lingurita oregano,usturoiul curatat si pisat,acoperi tava cu folie de aluminiu si la cuptor va sta 45-50min
 

 
 
 


Dupa acest timp scoti tava,incerci carnea cu o furculita si daca este fiarta,opresti focul
Cartofii curatati,taiati cuburi,pusi la fiert in apa cu sare 10-15min,dupa ce au fiert scurgi apa,pasezi usor cu o furculita dar nu de tot pentru ca nu facem piure,doar putin zdrobiti apoi rastorni in tigaia cu unt topit,amesteci usor cu o paleta iar dupa ce a absorbit tot untul,presari deasupra condimente pentru cartofi,oregano si opresti focul
Pe farfurie pui cartofi,alaturi carne si sos,bineinteles acritura sau salata de sezon
 

 
Pofta buna!
Suntem in 2023,nu am scris reteta pentru ca e aceeasi,doar ca am vacut un mujdei verde cu care am uns carnea 
In blenderul mic am pus 4catei de usturoi,4fire de usturoi verde,curatat si taiat marunt,2fire de ceapa verde,putina sare,2linguri ulei,2linguri apa si am mixat bine pana a rezultat o pasta

 



Pofta buna!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme