Gem de agrise verzi

 Nu am mai vazut sau mancat agrise,de cand eram copil iar cand le-am gasit,am mancat pe saturate fiind si cele mai sanatoase din toata categoria de fructe,asta in cazul in care nu stiti apoi am pregatit cu ele diverse dulciuri!
Ele ajuta in 
-controlul glicemiei
protejeaza creierul
-agrisele sunt beneficii pentru inima
-protejeaza oasele
-reduc stresul
-mentin sanatatea sistemului nervos
-imbunatatesc digestia
-foarte bune in caz de anemie
-dau stralucire pielii
-previn caderea parului
Concluziile le trageti singuri!

AVEM NEVOIE DE
1kg agrise verzi
1kg zahar
500ml apa
1lamaie
esenta de vanilie,optional
CUM SE PROCEDEAZA
Pregatesti un sirop gros din zahar si apa,intre timp agrisele cu un foarfec mic le tai coditele si mustatile,le speli,le scurgi bine apoi le pui in vasul cu sirop
 

 
 
Le lasi sa fiarba la foc mare adunand spuma care se formeaza,atentie la stropii care sar,e bine ca sa aveti o sita de protectie antistropi,eu am gasit la Auchan
Dupa ce s-a ingrosat,pentru incepatoare,puneti int-un mic bol o lingura cu dulceata si o lasati la rfigider 10min,daca este suficient de ingrosata,dulceata este gata dar va atentionez ca agrisele contin multa pectina si e posibil sa ne inselam atunci cand dulceata nu este bine legata,pentru ca ea se va intari repede,de aceea e bine sa faceti acest test cu o lingura de dulceata si lasata la frigider
Deci daca este legata dulceata,storci bine lamaia,amesteci,mai lasi 1-2clocote apoi opresti focul
Pui dulceata fierbinte in borcane curate,infiletezi capacele,rastorni borcanele sa se sprijine pe capace ca sa-si formeze vidul dintre dulceata si capac,le lasi 20min apoi le etichetezi si le depozitezi la rece



 
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme