Gratin de caise

 Acum cat mai sunt caise,sa ne rasfatam!
Acest gratin l-am facut din cartea trimisa de nepotica din Franta,v-am mai spus iar cand nu am ce face,rasfoiesc cartile trimise si daca mi se pare ceva interesant imediat o execut!
 

 
 

AVEM NEVOIE DE
500g caise
2oua
100g zahar
120g pudra de migdale,eu am terminat pudra de migdale la prajitura cu caise si am folosit pudra de alune,motiv pentru care este mai inchisa la culoare
10ml smantana lichida
80g unt topit
20g fulgi de migdale
CUM SE PROCEDEAZA
Caisele spalate,pui jumatatile cu taietura in sus in tava unsa cu unt
 

 
 
Mixezi bine ouale cu un praf de sare si zahar,adaugi pudra de migdale,apoi smantana si untul topit si racit,mixand bine totul
 

 Rastorni peste caise,deasupra pui fulgii de migdale si la cuptor va sta 20min la 180de grade
 

 

Dupa ce s-a racit ,tai si pui pe farfurie
 


Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme