Ciorba de perisoare

 Cum fac eu ciorba de perisoare??Fiecare gospodina are propriile ei retete de la mama,soacra sau bunici,ei bine eu foarte putine retete am de la persoanele dragi mie pentru ca mi-am adaptat retetele in functie de nevoi(asta a fost odata de mult),in functie de gusturi,in functie de preferinte,mai ales cand au aparut copiii
Cand spun ciorba de perisoare,eu am trei retete diferite,una fiind asta apoi una in care adaug pe langa perisoare si costita de porc si alta reteta pe care o pregatesc doar la Craciun cu costita de la porcul taiat si in care adaug taitei facuti de casa,poate nu ma credeti,dar are un gust senzational!

AVEM NEVOIE DE
PERISOARE
500g carne tocata amestec porc-vita
1ceapa mica
sare
piper
putin cimbru
patrunjel verde
1ou
1lingura cu orez
 
CIORBA
1ceapa
1morcov
1dovlecel
1felie de telina
500g rosii
5linguri ulei
1ardei gras
2cartofi
1l bors
2legaturi de leustean
1ardei iute
sare
CUM SE PROCEDEAZA
Pregatesc mai intai perisoarele,intr-un castron pun carnea,ceapa taiata marunt,patrunjelul de asemenea,apoi sare,piper dupa gust,oul,orezul si amestec totul foarte bine si las deoparte sau la frigider pana le folosesc
Pentru ciorba pun in oala ulei apoi ceapa,si ardeiul gras taiate marunt,restul radacinoaselor si dovlecelul eu le dau pe razatoare apoi amestec si las pe foc pana se inmoaie,adaug apoi cartofii curatati si taiati cubulete,rosiile spalate si pasate,amestec totul,dupa 3-4minute adaug 1lingurita cu sare,4-5cani cu apa si las sa fiarba incet cu capac
 

 
 
Dupa ce carofii au fiert,adaug borsul fiert separat,completez cu apa si potrivesc gustul si de sare,adaug o legatura de leustean taiata marunt iar cand incepe sa fiarba adaug orezul si perisoarele facute cu palmele ude
Ardeiul iute il adaug intreg doar cat ciorba are un gust usor picant apoi il scot
 

 Dupa ce perisoarele s-au ridicat la suprafata semn ca sunt fierte,mai las cateva minute,adaug si a doua legatura de leustean,potrivesc de gust apoi opresc focul
 

Asta este una din cele trei retete de ciorba de perisoare foarte buna,parerea mea!
 
Pofta buna!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme