Prajitura cu piscoturi si jeleu de fructul pasiunii

 Am eu cateva fructe cu care as pregati dulciuri continuu printre care si fructul pasiunii,pentru ca el consumat are un gust senzational,de aroma nu mai vorbesc iar dulciurile bineinteles ca sunt la fel cum e aceasta prajitura care pur si simplu mi-a parut rau cand s-a terminat.
 

 AVEM NEVOIE DE
300g piscoturi de sampanie
250ml cafea de fistic
CREMA
500g Mascarpone
400ml frisca lichida
3linguri jeleu de fructul pasiunii
3linguri zahar pudra
100ml lapte
1plic gelatina
ORNAT
2linguri zahar verde
ornamente pentru decor
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-o tava rotunda de 22cm diametru pui piscoturi inmuiate in cafea rece si lasi deoparte
Mixezi branza cu un praf de sare si zahar,adaugi jeleul iar dupa omogenizare amesteci usor cu frisca batuta iar daca e prea groasa crema cum mi s-a intamplat mie,adaugi cate putin lapte iar la final gelatina hidratata in 50ml apa rece si topita pe bain marie
Aici de asemenea daca am adaugat lapte in compozitia cu frisca batuta,normal ca s-a subtiat crema,de aceea a fost nevoie de gelatina,am facut greseli una dupa alta dar le-am reparat.
 

 
Pui jumatate din crema peste piscoturi,dupa nivelare pui deasupra un alt rand de piscoturi trecute prin cafea apoi restul de crema,nivelezi si la frigider va sta pana a doua zi
 

 
A doua zi,scoti tava din frigider,cu un cutit treci de jur imprejurul prajiturii si scoti inelul de la tava,o pui pe un platou,presari zaharul verde si ornamentele deasupra apoi tai si servesti
 

 




 
 
 
Pentru ca am ramas cu mult in urma cu postarile retetelor,sanatatea mi-a dat de furca,unele dintre ele au si decor si ornamente de sarbatori de iarna,nu cred ca deranjeaza pe cineva doar am spus sa se stie sa nu spuna cineva ca am luat-o razna!
Sa va fie de folos! 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme