Tarta cu ciocolata si zmeura

 Cel mai simplu desert,cu ingrediente putine si cu un gust dulce acrisor  minunat!!
Nu-mi vine sa cred ca am reusit sa ajung la reteta cu numarul 3000 dar daca nu eram furata ca-n codru cum se spune,acum aveam 5000 de retete,am stiut ca se intampla asa ceva dar nu am putut sa-i opresc pana cand nu le-am spus ca merg la Politie,de ce oare nu le-am spus asa de la inceput??pur si simplu mi-au furat munca mea!!

AVEM NEVOIE DE
400g aluat de foitaj
200g ciocolata neagra
200g zmeura
100g unt
2oua+2galbenusuri
2linguri rom negru
2linguri cu zahar
CUM SE PROCEDEAZA
In tava pentru tarte de 20-22cm pui aluatul si lasi deoparte
Intr-un bol pe bain marie,topesti ciocolata cu unt iar la final amesteci energic,incorporezi romul si lasi deoparte sa se raceasca

 
Mixezi bine ouale cu un praf de sare si zahar,dupa ce au devenit cremoase,adaugi cate putin ciocolata racita iar dupa ce omogenizezi rastorni peste blat iar deasupra zmeura si la cuptor va sta 30min la 170de grade








Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme