Ficatei de pui cu garnitura de guacamole

 Am avut cateva avocado,am incercat sa mananc pentru ca-mi plac,dar am intampinat aceeasi problema pe care o am de cativa ani si anume,nici avocado nu mai e ce a fost odata si o spun la modul cel mai serios!
Cumpar mereu avocado,daca vad ca e tare,il las 2-3zile apoi cand il tai,constat cu stupoare ca este negru la interior,bine nu tot dar daca dau un ban,vreau sa ma folosesc de tot produsul nu numai jumatate;asa am patit si acum,pana la urma am ales cu lingurita partile bune si am facut garnitura la ficatei care a fost super buna!
AVEM NEVOIE DE
500g ficat de pui
2avocado
1ceapa verde
1fir usturoi verde
1lime
1rosie medie
1lingura ulei de avocado
sare dupa gust
patrunjel verde
CUM SE PROCEDEAZA
Scoti pulpa de la avocado,o pui in blender impreuna cu ceapa si usturoiul curatate si taiate,ulei,sare,si mixezi totul foarte bine,dupa care rastorni intr-un bol
apoi amesteci usor cu rosia spalata,taiata pe jumatate,cu semintele scoase si taiata cubulete mici iar la final,patrunjelul taiat marunt,potrivesti de sare,adaugi zeama de lime iar dupa omogenizare,lasi la frigider pana in momentul servirii
Ficateiii curatati,spalati,uscati prin tamponare cu hartie de bucatarie,pusi pe grillul incins si presarat cu sare, de bucatarie,lasat 1min.pe ambele parti,dupa care il scoti pe farfurie,alaturi pui cate o lingura de guacamole si servesti

 
Pofta buna!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme