Prajitura cu rubarba si alte fructe rosii

 Insfarsit,anul asta am recoltat rubarba din gradina noastra,mare bucurie pentru ca-mi place mult pentru gustul dulce acrisor pe care-l are dar mai ales pentru ca este foarte buna pentru sanatate,avand cea mai mare concentratie de vitamina C printre altele!
Acum,pot sa pregatesc tot ce-mi trece prin minte,retete pe care nu le-am facut in anii din urma cand cumparam cate putina,fiind scumpa!!

 
AVEM NEVOIE DE
4oua
4linguri zahar
4linguri faina
1lingurita apa de flori de trandafiri
200g rubarba
alte fructe rosii,eu am avut cateva fructe de zmeura
CUM SE PROCEDEAZA
Faci o bezea din albus batut cu un praf de sare si zahar,adaugi pe rand galbenusurile,apa de trandafiri,la final faina si amesteci usor cu telul apoi rastorni in tava cu hartie de copt de 20cm,deasupra pui fructele,rubarba taiata cubulete,le presezi putin cu o lingura in aluat si la cuptor va sta 30min la 180de grade

 


 



sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme