Sirop de trandafiri

 Daca am facut sirop de menta,voi continua placerea mea sa fac sirop;dulceata de trandafiri nu am mai facut pentru ca nu am clienti la ea,eu si sotul nu mai mancam dulce,iar copiii nici atat,au ei doar anumite feluri de dulceata sau gem pe care le prefera si ma limitez doar la ele.
AVEM NEVOIE DE
150g petale de trandafiri 
1kg de zahar
800ml apa
1lingurita sare de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA
Faci un sirop din 500ml apa,1kg de zahar si sarea de lamaie doar cat se topeste zaharul apoi torni fierbinte in vasul cu petale de trandafiri si amesteci cu atentie,acoperi cu un prosop si lasi vasul pana a doua zi la rece
Treci prin sita toata compozitia,in petalele scurse adaugi restul de apa 300ml si pui la fiert 15min
Dupa acest timp,treci din nou prin sita,amesteci cele doua siropuri,pui pe foc si lasi sa fiarba pana ajunge la consistenta siropului,dupa care-l pui fierbinte in sticle
Eu am dublat cantitatile mentru ca la asa ceva,am clienti!
Cand spun clienti sa nu aveti impresia ca fac afaceri cu ce fac eu pe aici,nu,este vorba de familie copii,nepoti si atat!

 


 
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme