Sirop de menta

Am avut menta din belsug de la gradina si m-am pus pe facut tot felul de nebunii de-ale mele,am inceput cu siropul apoi mai vedem ce-mi mai trece prin minte
AVEM NEVOIE DE
menta
zahar
apa
lamaie
Nu am spus cantitatile,pentru ca fiecare face din cantitatea dorita,si oricum la final,se masoara cantitatea de apa dupa fiert,sa stim cat zahar folosim.
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-o oala,facem un ceai concentrat din menta spalata si taiata,20-30min,apoi lasam oala acoperita sa se infuzeze pana a doua zi,cand strecuram respectivul ceai,masuram lichidul cu o cana,cunem in vasul pentru dulceata lichidul si aceeasi cantitate de zahar masurata cu aceeasi cana,apoi lasam sa fiarba amestecand si adunand spuma care se formeaza,pana rezulta un sirop gros

 
La final stoarcem lamaia bine,apoi fierbinte punem siropul strecurat printr-un tifon in sticle.le depozitam intr-un loc intunecos si racoros


 


Se poate folosi ca o bautura racoritoare cu apa minerala si gheata sau folosit in diferite deserturi,inghetata,diferite creme
Sa va fie de folos!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme