Bors cu gaturi de curcan

Nu am gatit nimic niciodata cu gaturi de curcan dar la recomandarea unei bune prietene,m-am incumetat sa cumpar pentru un bors si bine am facut pentru ca a iesit super bun,dar cum gaturile nu au nici un pic de grasime iar mie nu-mi place ca in oala cu bors sa nu se vada stele de grasime,am cumparat si cateva tartite tot de curcan iar finalul...vai mama mea!!😋😋
AVEM NEVOIE DE
1kg gaturi de curcan
6tartite de curcan
1ceapa
1morcov
1ardei gras
1ardei iute
2legaturi de leustean
1l de bors
3linguri pasta de ardei
sare
1ou
TAITEI
1ou
sare
faina
CUM SE PROCEDEAZA
Gaturile portionate,tartitele curatate apoi spalate toate,le pun in oala cu apa pe foc si las sa fiarba pana iese la suprafata spuma neagra si urata
Aici fac o paranteza ca sa spun ca nu ma intereseaza parerile nimanui,nici macar a bucatarilor,ca vai de mine arunc toate vitaminele...serios??? voua daca va place o zeama tulbure si urata,mai ales cand avem carne de vita,chiar si acum cu aceste gaturi(imi pare rau ca nu am facut poza),e problema voastra dar mie nu-mi place si sa nu-mi spuna mie nimeni ca dupa ce aduni spuma,zeama ramane limpede ca nu am 15ani si nu gatesc de ieri!!
Ok,acum sa trecem la oile noastre,deci dupa ce a iesit spuma,rastorn totul intr-o sita,spal carnea sub jet de apa rece apoi in oala spalata si ea si din nou pe foc cu 1lingurita rasa cu sare
Cand incepe sa fiarba,adaug in oala ceapa,ardeiii curatate,spalate si taiate marunt,morcovul ras(eu nu pun radacinoasele in orice mancare, decat rase fin pentru ca am ramas cu o trauma din copilarie cu aceste legume) si las sa fiarba incet,timp in care pregatesc taiteiii
Intr-un bol bat oul cu un praf de sare,adaug faina si amestec pana rezulta un aluat cat sa poata fi intins cu sucitorul,il mai las deoparte 5min.apoi intind foaie subtire presar faina peste ea apoi tai foaia in fasii late de 3degete,le pun una peste alta pe un tocator si incep sa tai mai lati sau mai subtiri,depinde de dispozitia mea
Dupa ce am terminat de taiat,ii pun intr-o sita,elimin faina in exces apoi rastorn pe o hartie si las deoparte pana-i folosesc
In oala dupa ce legumele sunt fierte,adaug pasta de ardei,mai las sa fiarba,adaug apoi o legatura de leustean spalata si taiata marunt,dupa 5min,adaug taiteiii,dupa alte 3min,adaug borsul fiert separat,a doua legatura de leustean,potrivesc de gust iar cand incepe sa fiarba,adaug oul batut,dau cu lingura putin pe deasupra apoi opresc focul
Poate va intrebati de ce nu pun odata ambele legaturi de leustean,le pun separat pentru ca prima legatura are timp sa fiarba si sa elimine toata aroma in bors pentru ca punandu-l la final nu mai are timp,nu stiu voi cum faceti dar eu cand am pus borsul si leusteanul las pe foc doar cateva clocote iar leusteanul nu prea are timp sa-si faca treaba
Borsul se mananca asa cum fiecare este obisnuit,noi il mancam cu mamaliga,da nu dati ochii peste cap,noi suntem mamaligari si daca nu ati stiut,mamaliga este mai sanatoasa decat painea
Pofta buna!



 

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme