Chec cu rubarba

Nu va mai spun de rubarba pentru ca v-ati obisnuit cu retetele mele cu rubarba,fiind preferata mea,mai ales acum cand am propria mea rubarba de la gradina noastra,acum un alt chec dar sa nu aveti impresia ca repet retetele,nu,am multe prajituri si checuri dar retetele sunt diferite

 
AVEM NEVOIE DE
5oua
180g faina
100g zahar
30ml ulei
coaja rasa de lamaie
3tije de rubarba
un praf mic de sare
zmeura de pus deasupra
CUM SE PROCEDEAZA
Bati bine ouale cu un praf de sare si zahar in robotul de bucatarie sau cu mixerul manual,dupa ce si-au dublat volumul,adaugi in fir uleiul,coaja de lamaie si mixezi in continuare apoi la viteza mica adaugi faina iar dupa omogenizare,amesteci usor cu rubarba taiata cubulete mici
Rubarba cu capetele taiate si spalata,eu nu curat de coaja niciodata pectru ca asta este tot farmecul si ea da culoare preparatelor

 


 


Deasupra printre rubarba,am pus si cateva zmeurici daca tot le-am avut apoi la cuptor 30min la 180de grade

 
Dupa ce ai pudrat-o tai si servesti
Sa va fie de folos!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme