Varza la cuptor cu rasol de porc

 Ne place varza si o gatesc in toate felurile posibile,de data asta,cam de mult nu am facut la cuptor si daca tot mi-a adus Costel si un rasol de porc,m-am conformat iar rezultatul a fost o nebunie cum imi place mie sa spun!
AVEM NEVOIE DE
1rasol de porc proaspat
1varza verde in jur de 3kg
1ceapa mare
1morcov mare
2ardei grasi
1ardei iute
1cana cu pasta de ardei amestecata cu rosii,facuta de mine
1lingura rasa cu sare
1lingurita sare de lamaie
4linguri untura de porc
4catei de usturoi
1crenguta de cimbru
CUM SE PROCEDEAZA
Mai intai rasolul spalat,il punem la fiert in oala minune si-l lasam sa fiarba aproape 2ore
In acest timp,in cratita(eu am o cratita de tuci ramasa de la mama si o pastrez numai pentru cuptor),deci in cratita cu untura,punem ceapa,ardeiii si morcovul curatate,spalate si taiate marunt,lasam sa se caleasca,adaugam pasta de ardei cu rosii,cateva polonice cu apa de la fiertul rasolului si lasam sa fiarba pana scade putin si legumele sunt fierte,adaugam apoi varza curatata de frunzele care sunt stricate si taiata fideluta



Lasam varza pe foc cateva minute pana se omogenizeaza totul,adaugam sarea de lamaie,lingura cu sare,usturoiul taiat marunt,crenguta de cimbru,amestecam usor totul,potrivim de gust apoi deasupra punem rasolul taiat dar nu bucati mici,il presam putin in varza,mai adaugam 1-2polonice cu apa de la fiert si la cuptor
Lasam la cuptor 1h,timp in care amestecam usor varza apoi lasam in continuare pana se rumenesc bucatile de carne iar varza a scazut
Mancam aceasta varza calda,cu mamaliga si ardei iute
Pofta buna!
Acum trebuie sa va explic ceva:poate va intrebati de ce nu frec varza cu sare cum probabil majoritatea o faceti,ei bine,eu niciodata nu o frec,pentru ca imi place sa simt varza cand o mananc,sa nu fie in gura ceva moale si fara gust de varza!
Am o prietena care,atunci cand face varza,o termina in jumatate de zi,atat de mult o fierbe,iar la final,o poti intinde pe paine,cand am fost la ea si am vazut,am zis ca nu vad bine iar sarea de lamaie o pun pentru ca ne place varza putin acrisoara si daca puneam bors,trebuia sa fiarba mult pana scadea si pateam si eu ca prietena mea!😂


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme