Iepure in sos de bere neagra

Gasesc de multe ori iepuri la LIDL si cumpar pentru ca sunt obisnuita cu gustul,parintii mei au crescut iepuri si mereu aveam cate o oala cu bors sau la cuptor.
Acum daca bucataria a mai evoluat,retetele de asemenea,am facut reteta asta iar rezultatul a fost unul WOW,am crezut ca berea fiind amara,va influienta gustul dar nu,gustul a fost senzational.
AVEM NEVOIE DE
cotlete de iepure
4linguri faina
1lingura cu condimente preferate
1ceapa
1cutie cu bere neagra
500ml suc de rosii
3linguri sos BBQ
1/2lingurita cu sare
1lingurita oregano
5catei de usturoi
5linguri ulei
CUM SE PROCEDEAZA
Cotletele de la iepure,eu am adaugat si pulpele,spalate,uscate cu hartie de bucatarie
apoi se condimenteaza frecata fiecare bucata,apoi le treci prin faina,le prajesti putin in ulei pe ambele parti,dupa care le scoti si le pui in cratit
In uleiul ramas,calesti ceapa taiata foarte marunt,adaugi berea,sosul de rosii,sosulBBQ,sare,oregano,usturoiul pisat,amesteci totul 
iar dupa cateva minute,rastorni peste carne
Lasi sa fiarba incet pana scade,la final potrivesti de gust si opresti focul
Asa ceva se mananca cu orice garnitura doreste fiecare,eu am fiert paste si am pus pe farfurie iar deasupra cotlet si sos
Pofta buna!






 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme