Chec red velvet

Imi plac mult prajiturile Red Velvet,nu doar pentru gust ci si pentru aspect,de aceea oriunde gasesc cate ceva,imediat le fac
Aceasta reteta am vazut-o pe Pinterest,unde de altfel am si eu retete acolo,este o reteta usor de pregatit,foarte gustoasa,de aspect nu mai vorbesc!
AVEM NEVOIE DE
ALUAT
120g unt moale
30ml ulei
200g zahar
2oua
160ml lapte
60g faina
11/2 lingurita praf de copt
1/2lingurita sare
1lingurita estract de vanilie
MARMURA RED VELVET
3lingurite cacao
2linguri otet de mere
2linguri colorant lichid rosu
CUM SE PROCEDEAZA
Pentru aluat,bati bine untul cu zahar,dupa ce s-a topit,adaugi ulei cate putin si mixezi bine pana rezulta o crema pufoasa,adaugi apoi ouale pe rand mixand bine dupa fiecare,vanilia,aluatul trebuie sa fie gros,sa se desprinda de peretii vasului,adaugi apoi laptele caldut,amesteci bine si la final faina amestecata cu sare,praf de copt si omogenizezi bine
Scoti din vas jumatate din aluat si amesteci bine cu ingredientele de la marmorat care au fost amestecate in prealabil si omogenizezi bine totul
Intr-o tava de copt de 22cm diametru,cu hartie de copt,pui intercalat cu lingura,aluat alb si aluat rosu,la final cu un bat de frigaruie,trasezi linii si la cuptor 30minute la 180de grade
Mie nu prea mi-au iesit cu trebuie dar merge si asa!
Dupa ce s-a copt,scoti pe platou si pudrezi cu zahar,apoi tai
Mi-ar fi placut mai mult daca l-as fi pus intr-o tava lunga,feliile taiate cred ca aratau intr-un mare fel
Sa va fie de folos!






 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme