Prajitura cu biscuiti

 Urmaresc pe YouTube un baiat din Grecia care are ca sa zic asa,maini de aur,pur si simplu raman fara cuvinte de cate ori posteaza cate ceva,el este axat mai mult pe aluaturi,nu am facut nimic pentru ca noi nu avem faina sa se intinda foita de tigara dar din cand in cand mai face si cate o prajitura!
am facut aceasta prajitura si va spun ca este bestiala,aproape eu am mancat-o pe toata,sotul doar a gustat-o,are diabet!
AVEM NEVOIE DE
BLAT
400g biscuiti cu ciocolata
CREMA
600ml frisca lichida
3oua
100g zahar
60g faina
2plicuri zahar vanilat
200g unt
GLAZURA
100g zahar
40g cacao
50ml smantana lichida
60g unt
CUM SE PROCEDEAZA
Scoti inelul de la forma de copt si-l pui pe un platou,in interior pui biscuiti acoperind toate golurile si lasi deoparte
Amesteci cu mixerul ouale cu zahar bine,adaugi faina,untul moale,zaharul vanilat si dupa omogenizare,amesteci usor cu frisca batuta tare dupa care lasi deoparte
Pui peste
biscuiti cateva linguri cu crema,nivelezi,acoperi cu alt rand de biscuiti,din nou crema si tot asa,ultimul strat fiind de biscuiti apoi lasi la frigider pana a doua zi
Eu mi-am dorit ca sa fac prajitura in forma de copt inima dar pentru ea imi trebuiau biscuiti rotunzi iar cu biscuitii astia,m-am cam chinuit putin
Pentru ultimul strat fiind de biscuiti,am sfaramat biscuitii si am acoperit suprafata,buna idee!
A doua zi,pentru glazura,pui toate ingredientele intr-un vas mic pe foc,amesteci continuu iar dupa ce s-a topit zaharul dai deoparte
Dupa ce s-a racit,scoti platoul din frigider,torni glazura,nivelezi suprafata si pui din nou la frigider cateva ore
Scoti platoul,scoti usor inelul apoi tai si pui pe farfurie
Daca as avea un cutit mai subtire la lama,mi-ar fi iesit perfect taiata prajitura cum e a baiatului
Sa va fie de folos!








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme