Degetele de pui crocante

 Super,super,delicioase,reteta proprie!
AVEM NEVOIE DE
1piept de pui
sare
PANADA
4oua
2catei de usturoi
piper
sare
1/2lingurita cimbru
IN PLUS
1cana cu faina
2cani pesmet de mazare
ulei pentru prajit
CUM SE PROCEDEAZA
Pieptul spalat,uscat cu hartie de bucatarie,feliat in doua bucati pe lung apoi tai bastonase,le pui in castron si le amesteci cu putina sare si lasi deoparte
In alte trei castroane pui,faina,pesmetul si in altul bati ouale si amesteci cu usturoiul bine pisat,sare,piper si cimbru
Pui cateva bastonase in faina,le amesteci bine sa se prinda faina de ele,apoi le scoti,scuturi excesul de faina,le pui in oua,la fel amesteci dupa care le treci prin pesmet si le pui in tigaia cu ulei
Dupa ce s-au rumenit,le scoti pe farfurie cu hartie de bucatarie
Pentru o garnitura faci un piure de cartofi sau ce vrei si mananci cu salata
Alaturi e un pahar de nectar de fructe,nu mai stiu daca am postat dar verific
Da am verificat si nu este dar imediat il postez
Nu v-am spus despre pesmetul de mazare
Asta este punga si am gasit-o pe un site cu produse dietetice fara gluten,eu nu am nici o problema dar curiozitatea ma face sa incerc si astfel de ingrediente
Va spun ca nu are gust,nu are miros,nu se coloreaza,este pur si simplu pesmet facut din mazare uscata iar rezultatul pe snitele sau aceste degetele a fost unu wow
Pofta buna!








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme