Placinta cu mere dietetica

 O prietena draga,pentru ca stie ca sunt deschisa la tot ce este nou,mi-a trimis linkul de la aceasta placinta
La prima vedere ac spus ca-i complicat pentru mine dar totusi am incercat-o si nu a fost atat de complicat,practic este o placinta fara faina si asta m-a cam pus pe ganduri dar mi-am revenit dupa ce am facut-o!
Este un desert pentru persoanele cu diete,vegetariene sau pur si simplu de placere,asa ca mine!!
AVEM NEVOIE DE
4mere
250g iaurt grecesc
2oua
2linguri amidon
arome preferate
indulcitor optional
scortisoara
CUM SE PROCEDEAZA
Merele curatate de coaja,le feliezi subtire cu feliatorul de legume si le lasi deoparte
Ouale batute bine cu un praf de sare,adaugi iaurtul,coaja rasa de lamaie,amesteci bine,compozitia sa fie asemeni aluatului de clatite
Intr-o tava rotunda cu diametru de 24cm cu harte de copt,pui un strat cu 2-3randuri de mere,feliile una peste alta,acoperi cu cateva linguri de compozitie,apoi alte randuri de mere,iar compozitie si tot asa pana se termina,ultimul strat fiind aluatul,pudrezi deasupra cu putina scortisoara apoi la cuptor
Va sta la cuptor 30minute la 180de grade
Scoti placinta pe un platou
Iar dupa ce s-a racit putin,tai si servesti!
Deliciu maxim!
Sa va fie de folos!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme