Nectar de fructe pentru iarna

 Atat de multe fructe cazute pe jos mi-a adus Costel de la gradina ca nu mai stiam ce sa fac cu ele,erau bune nu stricate doar ca nu mai aveau putere sa stea in pom si cadeau
La doua trei zile fierbeam cate o oala si faceam nectar,il puneam in sticle la frigider si uite asa toata vara noi nu am baut apa dar tot facand,m-am gandit sa fac cateva sticle si pentru iarna poate vin copiii de sarbatori!
AVEM NEVOIE DE
fructe
un praf de sare
cateva cuisoare sau un anason stelat
zahar optional,eu nu am pus deloc
CUM SE PROCEDEAZA
Fructele de orice fel,spalate,care au samburi se scot,le pui in oala,acoperi cu apa,pui un praf de sare,cat iei cu cele trei degete din borcanul cu sare,daca vrei sa pui zahar,pui dupa gustul tau dar tii cont si de fructe cat sunt de dulci apoi lasi sa fiarba

Aici am avut oala de 10l si am pus caise,goldane,corcoduse,nu am cantarit fructele dar de fiecare data erau pana la jumatatea oalei,am adaugat un praf de sare,un anason stelat apoi am umplut oala si am lasat sa fiarba 30-40min
Dupa ce s-a racit,cu o spumiera am adunat fructele,le-am pus intr-o sita iar sita pusa pe o alta oala,am frecat cu telul,astfel a ramas doar pulpa fructelor,dupa ce am terminat cu fructele,am trecut si zeama prin sita,am amestecat toata compozitia ,am pus in sticle,am fiert sticlele aproape doua ore pentru siguranta,am lasat sticlele pana a doua zi in oala dupa care le-am dus la camara
Sa va fie de folos!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme