Placinta creata

 Mi-a trimis fata mea link-ul acestei retete de placinta,am citit si va spun ca a doua zi mi-am luat ingredientele si am facut-o iar finalul a fost nebunie totala si de atunci saptamanal fac aceasta placinta,se face foarte usor si are un gust senzational!
AVEM NEVOIE DE
1pachet foi de placinta
400g branza nu sarata tare sau dupa gustul fiecaruia dar daca e prea sarata branza,isi pierde din acel gust minunat
4oua
80ml ulei
400g iaurt grecesc
1lingura cu faina
80g unt topit
TOPING
2oua
200ml lapte
CUM SE PROCEDEAZA
In forma de 28cm diametru unsa cu ulei,pui 2foi de placinta una peste alta,incretite in palme si lasi deoparte
In castron,bati bine ouale cu ulei,adaugi iaurtul,telemeaua rasa,amesteci bine totul,adaugi faina si omogenizezi
In tava peste cele doua foi,pui 5-6linguri cu umplutura,acoperi cu o foaie de placinta la fel incretita,apoi alte linguri cu umplutura si tot asa pana se termina,ultimul strat fiind doua foi la fel incretite
tai apoi placinta in 3-4 apoi cu lingua pui deasupra untul topit,sa intre si in taieturile facute si tot cu lingura pui deasupra topingul amestecat intr-un bol in prealabil


La cuptor va sta 30-40min,pana se rumeneste
Scoti placinta pe platou
apoi tai exact pe taieturile facute inainte de cuptor,cred ca se vad,si pui pe farfurie
Am facut placinta pentru prima data si cand am vazut cat de buna este,asa cum am spus la inceput,am repetat-o
De data asta am facut in tava mai mare!😂😂
Pofta buna!





 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme