Snitele cu ardei

 Am gasit aceasta reteta pe you tube,mi s-a parut interesanta dar eu zic ca nu prea se potriveste numele de snitele dar asa e reteta,asa spun si eu,in schimb gustul e senzatie!
AVEM NEVOIE DE
1piept de pui
1ardei kapia
200g cascaval ras
1leg.patrunjel
2oua
2linguri faina
2linguri iaurt grecesc
sare
piper dupa gust
ulei pentru prajit
CUM SE PROCEDEAZA
Pieptul feliat apoi taiat marunt,il pui intr-un castron si adaugi ardeiul taiat cubulete mici,patrunjelul taiat marunt,cascavalul ras,ouale,iaurtul,sare,piper si faina

omogenizeaza bine totul cu o lingura iar daca e nevoie,mai adaugi faina,compozitia nu trebuie sa curga din lingura
Pui apoi cu lingura din compozitie in tigaia cu ulei incins,presezi putin suprafata sa semene cu un snitel,dai focul mic iar dupa 2minute,intorci
le scoti in farfurie pe hartie
La final,se mananca cu ce vrea fiecare sau simple cu lamaie
Eu am alaturi o cana cu nectar de corcoduse
Pofta buna!








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme