Ciorba taraneasca de vacuta







Nu stiu cat de taraneasca este aceasta ciorba dar mie si  familiei mele, ne place foarte mult
Ingrediente:1kg de cap de piept de vitel,1ceapa,1morcov,1ardei gras,1dovlecel,1telina mica,1ceasca cu mazare,1mana de pastai,1miez de varza,3cartofi,500g rosii mixate,sau 1cutie de rosii in bulion,sare,leustean,bors
Carnea portionata,spalata,o pun la fiert in apa cu sare 20min,apoi rastorn,spal carnea si oala si o pun din nou la fiert;asta este metoda mea pentru toate retetele de supe,ciorbe;de ce???pentru ca eu am o problema cu aspectul;nu-mi plac supele sau ciorbele cu aspect tulbure,oricat as aduna spuma de deasupra,nimeni sa nu-mi spuna ca ramane limpede cu aspect placut;chiar si in cartea bucatarului Varlan am vazut aceasta metoda,dar eu stiam si stiu de la mama;deci sa continuam,adaug in oala 1lingurita rasa de zahar(orice mancare in care se pun rosii,e bine sa se puna putin zahar,rosiile fiind acide impiedica fermentarea),iar cand incepe sa fiarba adaug ceapa,morcov,ardei,dovlecel,telina taiate cubulete mici;dupa ce carnea a fiert,adaug rosiile,mazarea,pastaile,varza taiata fideluta,si cartofii in sferturi;dupa 20min timp in care au fiert si aceste legume,adaug borsul fiert in prealabil,leusteanul,potrivesc de gust,opresc si servesc familiei alaturi cu un ardei iute.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme