Chec cu banane

Am facut multe retete de chec,dar acesta nu mi-am putut imagina ca va iesi atat de fraged si pufos
Ingrediente:2oua,100g unt,100g zahar pudra,100g faina,2banane coapte bine,zahar vanilat,1/2plic praf de copt,migdale
Intr-un castron se freaca untul cu zahar pana rezulta o crema pufoasa,se adauga 1ou si zahar vanilat,se adauga al doilea ou si 1lingura de faina,bananele facute piure,praful de copt stins si restul de faina;se rastoarna in tava unsa si tapetata sau doar cu hartie,deasupra se pun migdale taiate marunt si se lasa la foc mic 30min,verificand cu scobitoarea;nu se scoate din tava decat dupa ce s-a racit,pentru ca este foarte fraged si riscati sa se rupa.

2 comentarii:

Sara & Miki spunea...

Si eu am in plan ceva dulce cu banane si tot nu am mai apucat, asa ca servesc de la tine cu placere. Pup!

Sara & Miki spunea...

Si eu am in plan ceva dulce cu banane si tot nu am mai apucat, asa ca servesc de la tine cu placere. Pup!

Google+ Followers

Persoane interesate