Dovlecel umplut cu peste pentru copii

Am ajuns sa ma confrunt si eu de cand sunt aici in Franta,cu problema majoritatatii mamicilor cu copii mofturosi la mancare!!Eva,care are 3ani,nu are in meniul ei decat 3feluri de mancare gatite, pe care le-ar manca zilnic la orice ora si anume,supe,ciorbe,dovlecei umpluti si carnita speciala pentru copii la gratar;am incercat toate variantele stiute si citite dar nu au dat nici un rezultat asa ca m-am lasat pagubasa!!! Pentru ca-i plac dovleceiii,am incercat varianta umpluturii cu peste si mi-a reusit;asa ca va recomand si voua celor cu asemenea copii aceasta reteta.
INGREDIENTE:1dovlecel mai gros,1ceapa mica,1morcov,1rosie sau putin suc de rosii,3linguri de bulgur fin(nu stiu daca se gaseste la noi asa ceva),este un bulgur putin mai granulat decat grisul si e special pentru copii,nu constipa,mai avem nevoie de verdeata,sare,cimbru,1ou si 1fileu de peste(atentie ca si fileurile mai au oase),1cana de suc de rosii,2linguri ulei de masline
Dovlecelul curatat de coaja,taiat in doua pe latime apoi din nou pe lungime,il scobim nu mult

Calim putin in ulei cu putina apa ceapa tocata marunt,morcovul ras fin si jumatate din miezul de la dovlecel de asemenea taiat marunt
Dupa ce s-au inmuiat,adaugam si pestele cubulete mici,rosia pasata sau sucul de rosie si se lasa pe foc pana scade
rasturnam apoi intr-un castron,adaugam verdeata,bulgurul,oul
asta este punga cu bulgur,condimentam apoi totul si mai lasam putin sa se raceasca si sa se  umfle bulgurul
Punem jumatatile de dovlecel intr-un vas de yena,le umplem,rasturnam sucul de rosii,acoperim vasul(este important) si lasam la cuptor 30min
Dupa acest timp,
Eva serveste dovlecelul doar in aceasta varianta
Este foarte bun si nici mirosul de peste nu se simte ca altfel....






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme