Pizza Laurent

Aceasta pizza este preferata ginerelui meu din Franta Laurent,de aceea i-am spus asa;o pregateste el,asa cum stie mai bine,si-i pune deasupra toate branzeturile pe care le are in frigider si va imaginati intr-un frigider din Franta nu se gasesc doar 1-2 feluri de branza!!!
Mi-am adus si eu cateva,am facut aceasta pizza si la fel de buna a fost!!
ALUAT:
500g faina
30g drojdie
250ml apa calda
2linguri ulei de masline
1lingurita rasa cu sare
UMPLUTURA:
1cutie rosii cubulete
branzeturi frantuzesti(se vad in foto)
busuioc verde
mozzarella
parmezan ras
Pentru aluat,se freaca drojdia cu putin zahar pana se lichefiaza,apoi se rastoarna in vasul cu faina si restul ingredientelor,se framanta aluatul pana nu se mai lipeste de palme si devine elastic, se acopera si se lasa la crescut pana-si dubleaza volumul
Se imparte aluatul in mai multe sfere mici(fiecare pentru o pizza),se intind foi groase de 3mm,se pune pe fiecare rosii pasate cu furculita apoi fiecare pizza facuta cu alte umpluturi(eu din aceste ingrediente pentru aluat,am facut 5pizze diferite
Sa ne intoarcem la pizza noastra;dupa ce am pus rosiile pasate
,deasupra cubulete din branzeturile din dotare,taiate sau rupte,frunze de busuioc de asemenea rupte apoi deasupra parmezanul ras

 se aduna spre interior marginile sa nu se scurga sucul de rosii,apoi se lasa la cuptor 15-20min
Se serveste imediat cu ketchup deasupra!!
Sfatul meu:pentru incepatoare ca mine,daca pregatiti pizza,dupa ce intindeti blatul,il puneti direct pe tava de la aragaz cu hartie de copt sau folie de silicon speciala apoi urmati restul pasilor!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme