Prajitura cu fructe din compot si mascarpone

Pentru aceasta prajitura,nu pot sa spun,decat waw!!merita incercata,este pufoasa,aromata si delicioasa
Mai am aici o reteta cu fructe din compot dar am lasat-o in tava;acum am decupat-o pentru un aspect mai deosebit.
AVEM NEVOIE DE:
5oua
5linguri zahar
5linguri faina
5linguri ulei
arome,sare
CREMA:
250g mascarpone
100g zahar pudra
3linguri smantana
fructe din compot
250ml zeama de compot amestecat cu nectar de fructe
2foi de gelatina
1plic Tort-Gelee
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat albusurile spuma cu un praf de sare si zahar,se amesteca cu galbenusurile frecate cu ulei cate putin,arome,iar la sfarsit faina amestecand usor cu o spatula(eu amestec spumele cu telul)
Se rastoarna compozitia in tava cu hartie de copt si se lasa la cuptor 30min
In acest timp se amesteca intr-un bol branza cu zahar pudra,smantana;zeama de compot si nectarul se pun intr-un vas pe foc mic iar cand a ajuns la punctul de fierbere,se da vasul deoparte si se incorporeaza gelatina hidratata amestecand bine apoi se lasa la rece,urmand apoi sa se incorporeze in branza
Blatul dupa ce s-a copt si racit,se taie in doua pe orizontala,prima foaie se pune inapoi in tava de copt,se pune crema,deasupra fructele din compot,se acopera cu a doua foaie,se preseaza putin,se stropeste cu zeama din compot ramasa, apoi se lasa la frigider pana a doua zi,


cand,cu un pahar inalt sau orice alta forma, se decupeaza prajitura,se pune pe platou,deasupra bucati de fructe si plicul de Tort-Gelee pregatit dupa instructiuni.
Sfatul meu:daca folositi compot cu fructe rosii,ex.prune,sa aveti un nectar tot din fructe rosii,deasupra la fel iar Tort-Gelle tot rosu.
Eu am avut compot de caise si nectar iar deasupra cubulete de mango.

2 comentarii:

  1. Si buna si aspectuoasa!
    As servi si eu o portie, Lulu drag, dar esti departe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Merisorule si-ti mai multumesc pentru prietenia ta!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme