Chec cu albusuri




Ingrediente:8albusuri,200g zahar,1praf de copt,100g unt,2linguri faina,100g stafide,arome
Untul frecat cu zahar si arome,adaugi faina amestecata cu praful de copt apoi albusurile spuma si amesteci cu lingura;pui compozitia in tava cu hartie de copt iar deasupra stafide;tavile de chec fiind mici,din aceasta compozitie am facut 2checuri,am impartit indoua,in prima tava am pus stafide iar in a doua am amestecat aluatul cu 1lingura de cacao si am pus caise deasupra;acesta din urma,dupa ce s-a racit l-am rasturnat pe platou si l-am pudrat cu zahar farin;sunt foarte bune.

2 comentarii:

  1. Tare bun mai e.....
    De abia astept sa revii din Franta cu retete minunate....
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata! Foarte gustos! Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme