Mancare de praz cu masline







Am vazut ca sunt retete variate de astfel de mancare dar eu o folosesc pe a mamei.Nu mi-a placut niciodata aceasta mancare nici cand eram copil dar am facut-o la cererea sotului si in speranta ca voi manca si eu,am pus orez mai mult,dar si asa tot nu am mancat!!
Ingrediente:1kg de praz,1cutie de rosii in bulion,50ml ulei,1ceasca cu orez,100g masline si pentru o aroma mai deosebita,am pus cate putin din toate mirodeniile si nu a iesit ceva rau,tarhon,salvie si rozmarin
Prazul curatat,taiat rondele,il calesti in ulei,adaugi rosiile iar dupa cateva minute 1cana cu apa;dupa ce prazul este suficient de fiert,adaugi orezul spalat,condimentezi iar dupa 15-20min se poate servi

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme