Iaurt cu fructe




Este foarte indicat,mai ales daca aveti copii sa nu mai cumparati produse pe care le puteti face cu usurinta in casa;de aceea va recomand acest iaurt,bineinteles ca trebuie sa va cumparati o iaurtiera;este bun si cel facut pe stil vechi cum se spune,adica pui laptele in oala si-l lasi sa se acreasca dar eu tot pentru acest aparat optez(deh,mai evolueaza lumea!!!)
Ingrediente:1l de lapte,orice fel de fructe doreste fiecare dar nu multe,eu am facut dintr-un mar si o para;cel mai bun,chiar foarte bun este cel cu fructe de padure(am facut asta vara);mai aveti nevoie de 1lingura de zahar sau 2 depinde cat de acre sunt fructele si 1borcanel mic de iaurt din comert sau 2linguri de otet,sau 4pastile de calciu lactic(de la farmacie),iar pentru data urmatoare daca vreti sa mai faceti asa ceva,intr-un borcanel de la aparat nu mai puneti fructe pentru a fi folosit in amestec;mai departe,calesti fructele curatate de coaja si taiate cubulete impreuna cu zaharul pana se inmoaie apoi le dai la blender;intr-un castron amesteci laptele cu iaurtul si fructele dupa care portionezi lapte in fiecare borcanel,pui capacele si programezi aparatul pentru 7ore dupa care pui iaurtul in frigider si-l consumi dupa cateva ore.

2 comentarii:

  1. Eu fac asa clasic,nu am aparat din acesta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat!
    stii ca ma tenteaza o iaurtiera din asta?..............nici nu stiam ca exista asa ceva!
    pup si seara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme