Pulpe cu leurda si bacon







Pentru ca mi-a ramas sos de capere de la reteta de somon cu sos de capere,am facut si aceste pulpe si tare bune au fost
Ingrediente:1kg de pulpe,2leg.frunze de leurda,200g bacon taiat felii subtiri,sare,piper,condimente pentru pui
Pulpele curatate,spalate,le-am dat intr-un clocot in apa cu 1lingura de sare,pentru ca la cuptor vor sta destul de putin,asa ca ele trebuie sa fie deja facute in interior,sa nu iasa sangele cand se servesc la masa;dupa ce s-au scurs bine,le-am scos pielea,le-am condimentat,le-am infasurat in frunze de leurda apoi in felii de bacon,le-am prins in scobitori,le-am pus in tava,am turnat 1ceasca de apa,am acoperit tava cu folie de aluminiu si am dat la cuptor 15min,in ultimile 3-4min am scos folia;la servire am pus pe farfurie pulpa,alaturi cartofi cu sos de capere si salata verde.Pentru sosul de capere,amesteci 4linguri de capere tocate cu 4linguri de smantana si 100ml lapte de cocos,sare si piper;iar cartofii taiati rondele,ii condimentezi cu sare,piper,boia usturoi,3linguri ulei si-i dai la cuptor acoperiti 30min.

Un comentariu:

  1. Ce bunatate...mai ales cu leurda...!
    Te astept cu mare drag la Campania mea de sarbatoare :http://sidyskitchen.blogspot.ro/2014/03/campanie-de-sarbatoare.html
    Te tzuc Lulu!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme