Minitort cu visine





De fapt,am avut intentia sa fac alta prajitura cu visine,dar a iesit alta ceva;si cum am pus-o in forma mica de tort,i-am spus minitort;nici crema nici frisca nu i-am pus pentru ca m-a prins caldura!!!!
Ingrediente:500g visine,3oua,8linguri de zahar,1plic zahar vanilat,10linguri faina,1cana cu lapte,coaja rasa de lamaie,1lingura unt
Galbenusurile,frecate cu 4linguri zahar,zahar vanilat si coaja de lamaie;albusurile batute spuma cu un praf de sare si restul de zahar,dupa care se amesteca cu galbenusurile;in forma rotunda unsa cu unt,se pun visine curatate de samburi,apoi se rastoarna aluatul si se da la cuptor la foc mic 30-40min sau facand testul cu scobitoarea;dupa racire se imbraca in frisca sau o alta crema si se orneaza cu fructe;aluatul care mi-a ramas l-am pus in alte forme mai mici.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme