Oua fierte in forme pentru copii





Daca aveti copii si sunt mai mofturosi la mancare,mai ales la oua,va sfatuiesc sa cumparate asemenea forme,astfel sunt atrasi de ele si in final vor manca mai bine;eu am luatcele doua forme pentru nepotica mea dar mai intai trebuia sa le fac eu proba,nu???
Pentru cele 2forme,mi-a trebuit 1ou batut cu sare,eu am pus si putin piper,am portionat in forme apoi le-am pus in apa care clocotea cu sare;le-am tinut 30min apoi le-am scos din forme;una am ratat-o si am ramas doar cu pestele

4 comentarii:

  1. Formele sunt super.Mi-ar prinde bine si mie pentru ca Dianei nu-i plac ouale,asa poate le-ar manca.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde pot cumpara astfel de forme?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceste forme le am de la adresa
    www.decorix.ro unde au un magazin on-line;
    Multumesc de vizita si te mai astept!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme