Snitel prahovean












Am uitat sa postez aceasta minunata reteta de la Marcel Iorga(Icre Negre)
Am vazut pe FB acest snitel si arata super;am intrat pe blog si l-am facut si eu;nu va imaginati ce bun a fost si ce aprecieri am avut!!!multumesc Marcel!
Ingrediente:4felii subtiri de muschi de porc,2felii de sunca de Praga,2felii de cascaval,50g cascaval ras,1cutie de ciuperci(eu am avut proaspete),1ceapa,2oua,3linguri faina,1-2lingurite de bulion,1lingurita de zahar,1cana cu apa,1lingura de oregano uscat,4linguri ulei,sare,piper,lamaie
In tigaia cu ulei,se caleste ceapa tocata marunt cu ciupercile de asemenea,se adauga bulionul,apa,oregano,zahar si 1lingurita de boia(optional)
Se lasa la foc mic pana se ingroasa sosul,se condimenteaza cu sare,piper si se lasa deoparte
Carnea batuta putin,condimentata cu sare si piper,se trece prin faina,ou batut(de doua ori),apoi se prajesc in mult uleisi se scot pe prosoape de hartie.
Se pun intre snitele o felie de cascaval,o felie de sunca,peste a doua felie de carne cascaval ras,se pun snitelele in tava pe hartie de copt la cuptor 5-10min.
La prezentare se pune un snitel pe farfurie,peste el sosul de ciuperci si felii de lamaie iar alaturi cartofi prajiti.
Recomand tuturor,este super bun!!iar pentru cine ma viziteaza,servesc cu mare drag o zmeurata!!

3 comentarii:

  1. Adica mananci o data ....doua snitele !!!
    Nu stiu de ce este prahovean snitelul dar cu siguranta este delicios....merita facut, mai ales ca are si ciuperci !
    Te tzuc Lulu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu, vreau un snitel, arata minunat!
    Ai la mine o leapsa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ....si eu vreau.
    Pup si seara minunata!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme