Ficatei de pui cu lamaie

De cate ori pregateam ficatei,nu stiu de ce dar erau amari chiar daca-i curatam bine,char daca-i tineam in lapte,aiurea,tot amari erau de aceea nu am mai pregatit de ceva timp pana acum cand am incercat cu lamaie si bine am facut ca au iesit super deliciosi;mi-a spus Ana(fata mea)si o garnitura la fel de delicioasa si iata ce a iesit.
Ingrediente:500g ficatei,1/2lamaie,1capatana de usturoi,1pahar cu vin alb,1lingurita cu zahar,50ml ulei de masline,sare,piper,putin cimbru
Garnitura:1ceasca orez basmati(eu am avut integral),1ceasca boabe de porumb din conserva,50g stafide,migdale sau muguri de pin,ulei de migdale
Am pus in tigaia cu ulei ficateiii curatati,spalati scursi,iar dupa ce s-a evaporat apa din ei,am adaugat usturoiul taiat(nu va speriati ca-i prea mult,la sfarsitul retetei ramane doar o aroma),rondele de lamaie taiate foarte fin,zahar,vinul si am lasat pana a scazut,am condimentat apoi am oprit focul.
Pentru garnitura,am fiert orezul spalat in 3cesti cu apa,dupa ce a fiert l-am amestecat cu restul ingredientelor si am servit alaturi de ficatei.
mmmm,ce bun a fost!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme