Turtata sandwich

Este reteta Anei Olson de pe Paprika;am vazut-o si mi s-a parut interesanta,de aceea am facut-o si eu pentru ca-mi plac provocarile,imi place sa incerc noutati care mi se par interesante dar si gustoase bineinteles!!!
Ingrediente:1paine toast alba,1paine toast intermediara
Salata de ou:4oua fierte,4linguri maioneza,50g masline verzi tocate,sare,piper
Salata de pui:1piept fiert,1catel de usturoi,4-5linguri smantana,sare,piper
SAlata de branza:1cutie crema de branza,1cutie smantana,1ceapa rosie,3linguri sos pesto
Feliile de paine le taiem cu o forma sau pur si simplu decupam coaja;cu aceste felii capitonam o forma de tort care in prealabil a fost ca[pitonata cu folie alimentara;feliile de paine vor fi intercalate,albe,negre iar golurile cu bucatele mici;adaugam salata de pui,nivelam suprafata,acoperim cu felii albe,apoi salata de branza din care oprim 3linguri pentru ornat),acoperim cu felii negre,urmeaza salata de ou,acoperim cu felii albe,adunam folia si o presam usor deasupra apoi dam tava la frigider pana a doua zi;
Scoatem turtata din forma,eliminam folia,apoi ornam cu un posh cu crema de branza oprita.
Se serveste simpla sau alaturi de o friptura rece.
Pentru salata de ou dam pe razatoare ouale fierte si amestecam cu restul ingredientelor si condimentam
Pentru salata de pui,tocam pieptul cat mai marunt,apoi amestecam cu usturoiul pisat,restul ingredientelor si condimentam
Pentru salata de branza,amestecam ingredientele intr-un bol,condimentam daca e nevoie,pentru ca sosul pesto e suficient de sarat.
Nu mi-am dat seama si abia dupa ce am terminat-o;feliile de deasupra trebuie sa fie de acelasi fel,sau albe sau negre,cum de altfel nici pozele nu sunt prea reusite pentru ca am intrat in noapte cu reteta!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme