Pastai cu carne de porc

Chiar ramasesem in pana de retete(familia rade mereu cand aude asa ceva) si am facut aceasta mancare cu ce am gasit prin frigider,respectiv congelator.
Ingrediente:500g pastai,3-400g carne de porc,1ceapa,2fire usturoi verde sau 2-3catei,2-3cartofi,4linguri ulei,verdeata,sare,1cutie de rosii in bulion,1ardei gras,2linguri pasta de ardei
In vasul cu ulei prajim carnea cu ceapa si usturoiul verde,ardei, taiate marunt,dovlecelul ras,adaugam cutia cu rosii,2cani cu apa si lasam sa fiarba incet;dupa ce carnea e aproape gata,adaugam cartofii cubulete mici,pastaile curatate,spalate si taiate daca sunt prea lungi si lasam sa fiarba,condimentam,adaugam verdeata si se poate servi.
Daca se elimina carnea,va rezulta o delicioasa reteta de post.
Un alt an,aceeasi reteta cu alt produs finit si alta farfurie,de aceasta data cu pastai verzi.

Un comentariu:

  1. Uite ca sunt prezenta , am vazut ce mancarica buna ai facut si am venit!!
    tare mult imi place fasolea!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme