Prajitura cu fructe3

Dupa cum v-am spus si alta data,nici nu am ajuns bine in iarna,ca si am inceput sa golesc sertarul la congelator cu fructe puse din vara;nu stiu ce am gandit cand am pus asa multe!!
Ingrediente:1pachet unt,1cana cu zahar,100ml lapte,4oua,1praf de copt,8linguri faina,esenta de vanilie,500g visine,3linguri pesmet
Facem o crema fina din unt la temperatura camerei si zahar,adaugam laptele,vanilia,faina amestecata cu praful de copt iar la final albusurile batute spuma si amestecam cu o spatula;rasturnam 1/2dim compozitie in tava unsa si tapetata,deasupra dispunem visine bine scurse,acoperim cu restul de aluat,presaram pe toata suprafata pesmet si restul de visine;lasam la cuptor 30min,lasam sa se raceasca in tava,pudram cu zahar apoi servim.

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme