Chec cu migdale

Am primit o minunata forma de silicon drept preminu de la revista pentru copii Pap tot!! si daca tot am primit-o a trebuit s-o incerc nu??eu personal nu sunt multumita de rezultat,trebuie sa mai gadil putin aragazul,sa-l rog frumos sa nu-mi mai arda prajiturile ca nu am bani sa-mi cumpar altul!!!!
Ingrediente:200g unt moale,1cana zahar,150g faina,1plic praf de copt,sare,4oua intregi+4 galbenusuri,6linguri suc de lamaie,2linguri cacao,4linguri lapte,100g migdale,50g pudra de migdale,esenta de migdale
Sos de ciocolata:400g ciocolata alba,400ml frisca lichida,50g unt
Facem o crema pufoasa din unt,4galbenusuri si 3linguri suc de lamaie,adaugam ouale pe rand,apoi faina amestecata cu praful de copt,sare si laptele caldut.
Dam deoparte jumatate din aluat in care adaugam sucul de lamaie ramas,pudra de migdale,esenta de migdale(cateva picaturi) si migdalele tocate marunt(cu cutitul);in restul aluatului adaugam cacao.
In forma unsa bine cu o pensula cu ulei,rasturnam aluatul alb,apoi cel cu cacao,scuturam putin forma sa intre bine aluatul in toata forma si lasam la cuptor la foc mic 50min;dupa ce s-a racit turnam deasupra sosul de ciocolata alba apoi servim
Pentru sos,punem intr-un vas pe foc frisca si untul iar dupa ce a ajuns la temperatura de fierbere,adaugam ciocolata taiata marunt si amestecam pana se topeste.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme