Pasta de ardei

Imi place foarte mult aceasta pasta de ardei;anul asta am renuntat sa mai fac suc de rosii in favoarea acestei paste;inroseste mancarea si-i da si un aspect placut,la gust nu mai vorbesc;o folosesc in toate mancarurile,ciorbe,inclusiv in umplutura de sarmalute,mai putin in sosuri.
Pentru ca trebuie tinuta pe foc mai mult pana scade sucul din ardei,fac in cantitati mici sa nu se prinda de fundul vasului

Ingrediente:5kg de ardei kapia foarte copti si cu coaja subtire,sare
Ardeiii curatati de seminte si cotoare,ii dam prin masina de tocat carne cu sita cu gauri mici,punem rezultatul la fiert intr-o oala cu fundul gros,adaugam 5linguri de sare si lasam pe foc mic sa fiarba amestecand mereu,pana scade;punem apoi pasta in sticle mici sau borcane,infiletam capacele si le fierbem 1h;le lasam sa se raceasca in apa dupa care le depozitam la camara.
2018
Acum nu am mai respectat sfatul pe cale l-am dat la inceput,am facut cantitate mai mare si s-a schimbat culoarea pentru ca a stat prea mult pe foc


2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme