Prajitura cu ness

Cu aceste ingrediente mi-am dorit sa fie un tort frumos daca tot am forma de tort in etaje dar n-a fost sa fie,nu s-a desprins de loc iar cutitul nu-l pot introduce sa desprind prajitura,asa ca am facut poza la ce am reusit sa scot;nu a stat prea mult pe farfurie pentru ca e o prajitura foarte gustoasa,de aceea o voi repeta.
Ingrediente:150g unt,4linguri faina,2linguri nuca macinata,6linguri zahar,3oua,1lingurita praf de copt,3linguri ness dizolvate in 1lingura apa fiarta
Facem o crema fina din unt si zahar,adaugam pe rand ouale batand dupa fiecare,incorporam faina amestecata cu praful de copt,nuca macinata si nessul;amestecam totul bine apoi rasturnam in forma unsa si tapetata cu faina apoi la cuptor 30min;dupa ce s-a racit,pudram cu zahar si servim.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme